مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 20:152023-02-05سياسي

فجر44| افتتاح ده ها طرح عمرانی، فرهنگی و خدماتی در شهرستان های کرمان


همزمان با پنجمین روز از فجر چهل و چهارم عملیات های مختلف بهره برداری از پروژه ها در مناطق مختلف استان پیگیری شد که زرند، سیرجان و جیرفت ازجمله مناطقی بودند که ده ها طرح مختلف را افتتاح کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر و با سرمایه گذاری 175 میلیارد و 400 میلیون ریال 13 طرح مختلف عمرانی، فرهنگی و برق رسانی در ریحان شهر زرند افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

تجهیز و بازسازی تنها سینمای ریحان شهر زرند مهمترین آنها بازسازی و تجهیز تنها سینمای این شهر بود که با استقبال پرشور مردم منطقه همراه شد.

سیدرضا حسینی نژاد فرماندار شهرستان زرند در این مراسم، اظهار داشت: این طرح ها در قالب بازسازی و تجهیز تنها سینما شهر ریحان شهر با سرمایه گذاری 18 میلیارد ریال، افتتاح طرح پیاده رو سازی با اعتبار 7 میلیارد ریال، اجرای روشنایی برای 2 هزار و 500 مترمربع معابر سطح شهر به طول 8 کیلومتر با اعتبار 30میلیارد ریال و اجرای مثلثی بلوار با اعتبار 6 میلیارد ریال بودند.

وی اضافه کرد: زیرسازی و آسفالت معابر با اعتبار 87 میلیارد ریال در قالب 25 هزار متر مربع، نصب تابلو معابر سطح شهر با هزینه 900 میلیون ریال، جدول بندی سطح شهر بطول 5 هزار متر و با اعتبار 7/5میلیارد ریال، احداث میدان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با اعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فجر44| افتتاح ده ها طرح عمرانی، فرهنگی و خدماتی در شهرستان های کرمان

فجر44| افتتاح ده ها طرح عمرانی، فرهنگی و خدماتی در شهرستان های کرمان